DODANIE

Kedy dostanem svoju objednávku?

Rýchle dodanie je jednou z hlavných priorít a poslanie našej spoločnosti. Väčšina našich zásielok je preto odoslaná ten istý alebo nasledujúci pracovný deň. Dodávame s GLS. Toto sú približné časy dodania:

KRAJINA DOBA DODANIA
Taliansko 2-3 dni
Slovinsko 1-2 dni
Česká republika 4-7 dní
Poľsko 4-7 dní
Slovensko 3-6 dní
Maďarsko 3-4 dni
Chorvátsko 2-3 dni
Nemecko a Rakúsko 2-3 dni

Výnimkou sú len produkty, ktoré nemáme skladom (99 % produktov máme na sklade). Pre tieto produkty je prepravná doba o 7-10 dní dlhšia ako bežná doba prepravy. Pokiaľ neobdržíte produkt v čase normálneho dodania plus 2 dni, dajte nám vedieť na [email protected]

Aké sú náklady na dopravu?

Náklady na dopravu sú 3.5€ za objednávky, ktoré sú zaplatené vopred (kreditná karta alebo PayPal). Ak si vyberiete platbu na dobierku, budeme si za túto službu účtovať 0€ navyše. Na objednávky nad 50€ ponúkame dopravu zadarmo. Ponúkame tiež bezplatnú dopravu pri špeciálnych akciách, ktoré sú jasne označené na našich webových stránkach a/alebo na stránkach produktu.

Môj balík ešte nebol dodaný. Čo sa pokazilo?

Pozrite sa na hornú tabuľku pre normálnu prepravnú dobu. Ak produkt nebol dodaný ani o 2 dni neskôr, kontaktujte nás na [email protected] a my to pre vás skontrolujeme.

PLATBY:

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

  • Na dobierku (službu poskytuje GLS)
  • Kreditnou alebo debetnou kartou (službu poskytuje Braintree cez PayPal)
  • Cez PayPal

Nedostal som faktúru.

Faktúru Vám zašleme e-mailom, ale niekedy sa k vám e-mail nedostane, preto odporúčame, aby ste nám napísali na adresu [email protected] a my Vám zašleme faktúru. Upozorňujeme, že faktúry pre firmy nevydávame, pretože náš obchod je čisto B2C. Pre veľkoobchodné objednávky nás môžete kontaktovať na [email protected] s predmetom »veľkoobchodný dopyt«.

REKLAMÁCIE & VRÁTENIE PEŇAZÍ

Produkt sa mi nepáči. Čo môžem robiť?

Sme si na 99 % istí, že sa to nestane, ale ak áno, kliknite na nasledujúci odkaz.

Upozorňujeme, že peniaze, ktoré ste zaplatili na dobierku, nemôžeme vrátiť, ak nevyplníte formulár a neuvediete číslo svojho bankového účtu.

Dostal som rozbitý/nefunkčný produkt. Čo môžem robiť?


Mali by ste sa na nás obrátiť na [email protected] a my Vám nájdeme riešenie na základe objednaných produktov.

PRODUKTY

Nedostal som manuál k produktu.

Ku každému výrobku pripájame manuál v miestnom jazyku. Pokiaľ ho nedostanete (stratený pri doprave, chyba na sklade atď.), napíšte nám na [email protected] pred použitím produktu.

Sú výrobky bezpečné pre použitie?

Všetky produkty, ktoré ponúkame, sú 100% bezpečné pre použitie, ale v prípade, že trpíte ochorením alebo akýmikoľvek pochybnosťami, vždy sa najprv poraďte so svojím lekárom. Naše výrobky nie sú lieky!

SPOLOČNOSŤ

Kto stojí za internetovým obchodom?

Spoločnosť prevádzkujúca Hanksome sa nazýva je 2DIGIT d.o.o.. Sme slovinská spoločnosť so sídlom na adrese Ljubljanska cesta 33, 1241 Kamnik.